PATRICIA, LA NENA QUE TIENE LA BOCA LLENA. (Rexistro nro. 967964)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00576nam a2200217 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 080521s2008 sp g spa
ISBN
ISBN 8423642623
CDU
CDU 087.5
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa López Soria, Marisa
MENCIÓN DE TÍTULO
Título PATRICIA, LA NENA QUE TIENE LA BOCA LLENA.
EDICIÓN
Edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Editorial :EDEBÉ
Data de publicación ,2008
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión [31] p
Outras características físicas :il
Dimensións ;19cm
MENCIÓN DE SERIE
Mención de serie Tren azul
Número de volume ;27
DESTINATARIOS
Nota de audiencia 1º-2º Primaria
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Contos
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Ferrer, Isidro
-- OEC022-7681|PEB013-1356|N/A-2147|CEC055-217
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Parte da sinatura que identifica ao exemplar Nota pública
          CEIP Bibei CEIP Bibei Sala préstamo 2020-12-21 COMPRA PROPIA N N LOP pat OEC022000007681 2022-11-25 1 Prestable pat 1º CICLO
          CEIP O Piñeiriño CEIP O Piñeiriño Sala préstamo 2006-10-11 Fondos Biblioteca VERMELLO VERMELLO PEC132000002147 2023-01-31 1 Prestable    
          CEIP Plurilingüe Calvo Sotelo CEIP Plurilingüe Calvo Sotelo Aula 2008-05-21 Fondos Biblioteca BiblioBoello BiblioBoello OEC028000000603 2022-11-25 1 Non prestable    
          CEIP Raíña Fabiola CEIP Raíña Fabiola Sala préstamo 2007-10-26 Fondos Biblioteca 82N-C 82N-C LÓP pat CEC055000000217 2025-07-03 1 Prestable pat  
          CEP Plurilingüe Santa Mariña CEP Plurilingüe Santa Mariña Aula 2009-06-01 Fondos Biblioteca 82-N LC 82-N LC TRE 27 PEB013000001356 2022-11-30 1 Prestable 27 Primeir@s lector@s

Coa tecnoloxía Koha